5.07.2009

moses in Appledaily (5/8)...

source: Appledaily

陳 豪 暴 肥 屁 股 似 加 Pad


陳 豪 大 啖 親 手 炮 製 的 營 養 餐 , 份 外 滋 味 。

陳 豪 為 了 拍 攝 新 劇 《 宮 心 計 》而 增 肥 20 磅 , 劇 集 即 將 拍 完 , 他 也 準 備 好 收 身 大 計 , 並 希 望 以 吃 得 健 康 來 減 肥 。經 過 今 次 增 肥 後 , 陳 豪 終 於 明 白 肥 人 的 苦 處 , 還 常 被 同 事 取 笑 屁 股 加 了 pad 。


陳 豪 跟 師 傅 學 煮 營 養 餐 , 希 望 以 健 康 飲 食 配 合 運 動 來 減 肥 。


陳 豪 不 但 識 炮 製 咖 啡 , 今 次 整 士 多 啤 梨 乳 酪 也 似 模 似 樣 。

陳 豪 目 前 忙 於 拍 攝 無 綫 劇 集 《 宮 心 計 》 , 在 劇 中 飾 演 皇 帝 的 他 為 了 角 色 而 增 重 20 磅 , 由 於 劇 集 快 拍 竣 , 故 他 也 開 始 收 身 , 日 前 更 專 程 到 九 龍 城 學 煮 營 養 餐 。
雖 然 陳 豪 經 常 為 劇 集 增 肥 又 減 磅 , 但 他 每 次 均 以 最 健 康 方 法 去 達 成 目 標 , 他 說 : 「 因 為 我 好 易 肥 同 好 易 瘦 , 所 以 盡 量 食 得 健 康 , 再 配 合 埋 運 動 , 咁 唔 會 太 難 收 身 。 」


為 了 拍 攝 《 宮 心 計 》 , 陳 豪 ( 右 ) 不 惜 增 肥 20 磅 , 被 笑 屁 股 似 加 了 墊 。 資 料 圖 片

常 坐 立 不 安

陳 豪 向 來 廚 藝 了 得 , 他 謂 近 年 也 越 食 越 健 康 : 「 我  家 比 較 注 重 纖 維 同 營 養 , 以 前 乜 都 食 , 但 當 你 病 過 , 就 會 發 覺 真 係 要 注 意 , 其 實 簡 單 同 唔 需 要 太 貴 嘅 食 物 , 反 而 令 人 更 長 壽 。 」 當 日 他 更 學 煮 燕 麥 百 花 蒸 豆 腐 、 燕 麥 胡 蘿 蔔 木 耳 牛 肉 粥 及 燕 麥 士 多 啤 梨 乳 酪 。
陳 豪 增 重 20 磅 , 終 明 白 肥 胖 的 苦 處 , 他 說 : 「 肥 咗 後 先 知 有 好 多 壞 處 , 會 坐 立 不 安 , 成 個 人 都 唔 想 郁 , 淨 係 想 瞓 覺 。 我 最 肥 係 個 屁 股 , 肥 咗 成 倍 , 拍 劇 時 好 多 人 問 我 屁 股 係 咪 加 咗 pad 。 」

*click on pictures to enlarge...

comments:
they said his butt looks like he added pads to it... awww..! i like his big butt... hehe...
i look forward to seeing him with six pack abs... and with a different hairstyle... extreme makeover... hahaha!!! but i don't like the slim look... should look something like hugh jackman... sexy australians... i wonder if moses can pull it off... really can't see it with the hairstyle he has now... that's why i want him to change his hair too... gosh, i'm picky... but a girl can dream...